bibliotheek

• Contactpersoon: Mevr. A. van Rijs, tel. 058-2151848; annamhddeboer@gmail.com

In de parochiebibliotheek staan spirituele en religieuze boeken voor kinderen en volwassenen.
Lenen is gratis. U schrijft uw naam en de naam van het boek op en als u het terugbrengt na een paar weken, streept u uw naam weer door.

Er is een klein budget voor vernieuwing en uitbreiding van het aantal boeken, maar mocht u thuis op geloofsgebied recente boeken hebben die u wilt delen met anderen, dan houdt de bibliotheekcommissie zich aanbevolen.

In onderstaande catalogus kunt u zien welke boeken er in de bibliotheek aanwezig zijn.

Voor vragen of suggesties is de bibliotheekcommissie bereikbaar via bibliotheek@sintvitusparochie.nl