St. Dominicus, Leeuwarden

taken en bevoegdheden
contact: gb.dominicus@sintvitusparochie.nl

vieringen

• op maandag en woensdag en aanvang 19:00 uur.
  • eens in de veertien dagen op zondag om 11.00 volgens winterrooster (zie ook vieringrooster hieronder)
  • vieringrooster
  • English Mass, on the first Monday of the month (precise dates, see calendar)
    T
    he holy Eucharist will be celebrated in English at 19:00 pm in the Catholic Church of Saint Dominic, Harlingerstraat 26, 8913 CE Leeuwarden. All foreign students, expats, asylum seekers and native English speaking parishioners are cordially invited to join. A way to experience how Christ calls us to be one people of God; gathered form all nations, languages and races.
    For more information in English about our parish, klick here >>>

huis van stilte

Vanaf 26 januari 2021 hopen we weer te starten met het ‘huis van stilte’. Iedere dinsdag van 12.30 – 13.00 uur in de Mariakapel.
Voor de definitieve ingangsdatum raadpleeg de parochieagenda.

open kerk (voorlopig geen open)

columbarium

Achter in de St. Dominicuskerk is een columbarium, een kapel waar urnen met as van overledenen geplaatst kunnen worden. Een nis voor een urn wordt voor 10 jaar verhuurd. Tarief afhankelijk van betaalde kerkbijdrage voorafgaand aan overlijdensjaar.
Beheerder columbarium: maevandergeest@kpnmail.nl

Livestream:

In de Domincuskerk is elke eerste zaterdag van de maand een gestreamde viering op het youtubekanaal van de parochie. Klik hier.