‘katholiek zo gek nog niet…!’

katholiekzogeknogniet-voorkant

ALLE ACTIVITEITEN ZIJN VERVALLEN TOT NA DE LOCKDOWN.
Houd de parochiekalender en de nieuwspagina in de gaten voor TUSSENTIJDSE wijzigingen.

Het gaat om de cursussen ‘Katholiek zo gek nog niet…!’ voor beginners en gevorderden. Het is een cursus voor wie (opnieuw) kennis wil maken met het katholieke geloof.

Locatie Titus Brandsma Huis, Bonifatiusplein 21, Leeuwarden.
kerkelijkbureau@sintvitusparochie.nl, tel 058-2120984.

Katholiek zo gek nog niet… (KZGNN) door pastoor Bert van der Wal (act.nr. bij data, hieronder)

Door de coronacrisis is de cursus KZGNN niet afgerond. Tijdens de eerste avond worden de onderwerpen van de al gegeven avonden samengevat. Daarna wordt de cursus vervolgd. Nieuwe deelnemers zijn welkom!
De cursus is bedoeld voor mensen die katholiek willen worden, maar ook voor degenen die katholiek zijn en hun geloof willen opfrissen en spiritueel willen groeien. De cursus kan worden afgesloten met het ontvangen van het heilig Doopsel of, als u al bent gedoopt in een andere traditie, met het heilig Vormsel.
– Data: planning zodra dit weer mogelijk is.
– Aanvang: 20 uur
– Kosten: 10 euro (eenmalig)

• Vervolgcursus Katholiek zo gek nog niet … door pastoor Bert van der Wal (act.nr. bij data, hieronder)

De vervolgcursus is voor mensen die de cursus ‘Katholiek zo gek nog niet’ hebben voltooid en hun geloof nog verder willen verdiepen. Deelnemers reiken zelf de onderwerpen aan waarover in deze vervolgcursus wordt gesproken.
– Data: in overleg
– Aanvang: 20 uur
– Kosten: 10 euro (eenmalig)

Hierbij een Engelstalige folder / English folder met algemene informatie over de Sint-Vitusparochie voor niet-Nederlands sprekende mensen.