Cursus geloofscommunicatie

In de maanden april, mei en juni biedt de Bonifatiusacademie een aantal interessante webinars aan. Deze online presentaties zijn onderdeel van de cursus geloofscommunicatie voor kerkelijke vrijwilligers.

De cursus geloofscommunicatie is veelomvattend en vraagt daarom ook wel wat van de deelnemers. Daarom is ons idee: wij vragen meerdere  parochianen om deze cursus te volgen. En de deelnemers spreken onderling af welke avonden zij kunnen volgen. Zo hoeft niet iedereen alle avonden te volgen, maar kan de opgedane kennis wel met elkaar gedeeld worden.

De onlinecursus tot en met juni a.s. is twee keer per maand (behalve in april), en op een woensdagavond vanaf 19.30 uur. Elke sessie duurt 1.5 tot max. 2 uur.

Na inleiding en verhaal van de spreker is er gelegenheid tot vragen stellen via een online chatbox.  De online presentaties zijn ook achteraf te bekijken.

Ben je geïnteresseerd: laat dit z.sp.m. weten via een mailbericht naar webmaster@sintvitusparochie.nl.  Je ontvangt dan nadere informatie en een aanmeldingsformulier retour.

Op het opgegeven mailadres ontvang je een paar dagen vooraf een uitnodigingslink voor deelname! Voorwaarde is dat je voorzien bent van een webcam en het programma Teams of Zoom op PC of telefoon.

We hopen dat er een mooie groep meedoet: gedeelde last is halve last! en gedeelde vreugde is dubbele vreugde!
Vrede en alle goeds, Germa Kamsma-Kunst