Sorry…

Deze pagina is op dit moment nog niet of niet meer beschikbaar.

Als u zoekt naar de aanmeldpagina voor de kerstvieringen, het volgende:

U kunt zich op dit moment niet aanmelden voor een viering, omdat
  • mogelijk de inschrijvingstermijn voor aanmelding van die viering nog niet is gestart of de termijn is verlopen,
  • of omdat het maximale aantal aanmeldingen voor de door u gekozen viering bereikt is.
    In het laatste geval kunt u proberen zich bij een andere viering aan te aanmelden.

Klik hier voor extra openstelling kerken in de kersttijd.

Wanneer kunt u zich aanmelden voor vieringen?

• Voor de ‘gewone’ weekendvieringen’ is aanmelding vooraf alleen verplicht in de Bonifatius- en Dominicuskerk. U kunt zich voor deze vieringen wekelijks digitaal aanmelden van zondag 11.30 uur tot vrijdag 11.00 uur, zolang het aantal van 30 personen nog niet is bereikt.
  • Voor de vieringen tijdens de kerstdagen (24, 25, 26 en 27 december) is aanmelding vooraf verplicht voor álle vieringen in de kerken van de Sint-Vitusparochie, te weten de Bonifatius- en Dominicuskerk in Leeuwarden, de Sint-Martinuskerk in Wergea en de Maria ten Hemelopneming in Wytgaard. N.B. Voor deze vieringen kunt u zich digitaal aanmelden van vrijdag 18 december 10.00 uur tot woensdag 23 december 11.00 uur zolang het aantal van 30 personen nog niet is bereikt.