Franciscus Thema Koor

repetitie
wekelijks op donderdagavond  in parochiehuis Dominicuskerk

tijd
van 19.45-21.30 uur

dirigent
Johan Siemensma

In het vieringrooster wordt aangegeven wanneer welk koor zingt en op welke locatie.

vacature
Door verhuizing van een van onze fluitisten zijn we op zoek naar een nieuwe dwarsfluitist. Ieder jaar van september tot juli verzorgt het koor de muzikale ondersteuning binnen de Sint-Vitusparochie tijdens ±10 vieringen.
Het repertoire bestaat voornamelijk uit muziek, gecomponeerd door de dirigent Johan Siemensma.
Het combo, bestaande uit pianist, basgitarist, drummer en fluitisten, oefent de laatste repetitie voor een viering in de kerk mee met het koor.
Ben je een redelijk geoefende dwarsfluitist en heb je na het lezen van bovenstaande oproep interesse? Neem dan contact op met de dirigent (j.siemensma@hetnet.nl).