Bijbelse musical Jona- St. Vitusdag 2024

Zaterdag 15 juni wordt van 12.30 tot 18.00 uur het verhaal van Jona als musical ingestudeerd, o.l.v. professionele acteurs. De attributen en de schmink verzorgen vrijwilligers. Er kunnen 50-120 kinderen meedoen, van 4-12 jaar. De voorstelling wordt die dag van 18.30-20.00 uur opgevoerd in de Dominicuskerk. Tussen 18.00 en 18.30 eten we pannenkoeken.

Kinderen die mee willen doen mogen zich opgeven bij kerkelijkbureau@sintvitusparochie.nl  Naam, leeftijd, telefoonnummer en e-mailadres graag doorgeven. Er wordt per leeftijd een rol ingestudeerd. Per leeftijdsgroep kunnen 20 kinderen deelnemen. Vol is vol!

Niet alleen kinderen zijn welkom, maar ook vrijwilligers. Wij zoeken (groot)ouders die pannenkoeken willen bakken voor die dag. En we zoeken ook (groot)ouders die mee willen helpen bij het maken van de attributen. Opgeven daarvoor kan bij kerkelijkbureau@sintvitusparochie.nl   Naam, leeftijd, telefoonnummer en e-mailadres graag doorgeven. En of je helpt bij pannenkoeken bakken (thuis) of bij het helpen knutselen en schminken (bij de Dominicuskerk).