betaalpagina collectes en giften

Via deze pagina kunt eenvoudig digitaal geld overmaken naar de Sint Vitusparochie.
U kiest hieronder een locatie. Daarna  wordt u doorgelinkt naar ons betaalverzoek voor een donatie aan de gekozen locatie.

donatie  locatie Wergea/Warten donatie locatie Jirnsum
donatie locatie Wytgaard donatie locatie Leeuwarden

Het betaalverzoek is standaard ingesteld op € 1, maar dit bedrag kan door u zelf worden aangepast.

Ook vindt u op de website per locatie een QR-code. Als u deze scant, of er op klikt, wordt u doorgelinkt naar het betaalverzoek voor de donatie.
Tevens zal een QR-code achter op de liturgieboekjes en op posters in de kerk te vinden zijn, zodat u ook in de kerk geld kunt geven, zonder dat u contant geld bij u heeft.

Hoe scant u een QR-code

• de camera van uw iPhone of iPad.
  • de camera van uw Android-toestel. Werkt dat niet meteen? Installeer dan een gratis QR-scanner app (bijvoorbeeld de app QR Code Reader).
  • de bank App: log in en klik op Scan QR.

Wij hopen het zo voor u te vereenvoudigen en danken u alvast voor uw giften!

Bezoek evt. ook onze pagina’s   ‘financieën‘   en   ‘ANBI-status

ANBI